Weekend! - Reisverslag uit Alora, Spanje van Renate - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Alora, Spanje van Renate - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

11 Juni 2005 | Spanje, Alora

Na een weekje gebied verkennen was het vrijdag avond tijd om eens lekker door te zakken in de plaatselijke kroeg! Na wat tequilla duurde het iets langer om de berg naar het klooster op te komen! Vandaag hebben we een excursie naar oude Moorse irrigatie systemen en zondag ga we met een paar man in onze vrije dag naar de stad Granada. Volgende week start dan ons eigen onderzoek en gaan we met een groep van 4 de drinkwater en energie bedrijven, golf banen, waterschappen en gemeenten af om informatie te krijgen over de water verdeling over de verschillende sectoren. Met de toenemende toerisme wordt steeds meer water gebruikt voor drinkwater en vermaak en blijft er minder over voor natuur en landbouw. Als dit zo doorgaat zal het geen 10 jaar meer duren of de boeren zijn hier verdwenen. Tijd om iets aan te doen dus!

Bedankt voor jullie reacties en tips over deze site! Op de kaart is nu te zien waar ik zit en in het fotoboek zijn wat fotos geplaatst! Die SIM kaart wil ik nog steeds wel hebben Annette! Ik heb nu mijn ouders telefoon mee. En we hebben een grijze ronde corsa, helaas geen rode! Hasta Lluego!